Pozytywne opinie Google – ja zdobyć i zrobić wrażenie na klientach?

Jeżeli na profilu Twojej firmy pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, to wcale nie znaczy, że to już koniec! Warto pamiętać, że obecnie coraz więcej klientów ma pełną świadomość tego, jaki wpływ na wizerunek firmy mają opinie i komentarze, a także zdają sobie sprawę, że zależy Ci na tym, by tych pozytywnych komentarzy było jak najwięcej. W przypadku jeżeli klient zostanie obsłużony źle, to będzie miał znacznie większą motywację do tego, by napisać opinie Google, by poinformować innych użytkowników o zaistniałej sytuacji. Znacznie trudniej jest namówić zadowolonego klienta do zostawienia po sobie pozytywnego komentarza.

Opinie Google – daj możliwość zdobywania pozytywnych komentarzy!

W tym momencie skupiamy się na prowadzeniu profilu firmy na Google Maps, jednak warto pamiętać, że przecież jest wiele innych miejsc, gdzie każdy użytkownik chętnie zostawi po sobie komentarz. Może to być nawet Facebook, a także wiele innych portali branżowych. Wiele z takich stron daje możliwość założenia darmowego profilu firmy. Nie oznacza to jednak, że na każdej tej stornie musisz prowadzić profil jednak warto co jakiś czas zapoznać się z opiniami, które pozostawiają po sobie klienci. Opinie Google to jednak najlepsze miejsce na skupienie swojej uwagi, ponieważ to właśnie tam zagląda najwięcej klientów.

Zachowuj się uczciwie

Zanim jednak będziesz ubiegać się o pozytywne opinie Google, zastanów się, jakich zachowań unikać. Przecież, jako właściciel firmy nie chcesz, by Twoje konto Google zostało usunięte prawda? W takim razie nie kopiuj pozytywnych opinii. W tej sytuacji zdecydowanie nie warto iść na skróty. W taki sposób nie będziesz mógł działać długo, ponieważ Google jest bardzo przeczulony na wiarygodność informacji. Tak więc wszystkie konta, które działają w celu manipulacji opiniami, z pewnością prędzej, czy później zostaną namierzone, a wtedy konto takiej firmy zostanie usunięte.