Czy gadżety reklamowe to dobra inwestycja?

Walka trwa. Każda branża dorasta do momentu, w którym firmy – sprzedając bardzo podobne produkty – muszą przekonać odbiorców do tego, że to właśnie ten wybór będzie słuszny. Jaką rolę w procesie pozyskiwania klienta odgrywają gadżety reklamowe? Gadżety to jedna z wielu form reklamowych. Swoją drogą – to jedna z tych form, które bez zastanowienia moglibyśmy zaliczyć do tradycyjnych, a […]

Weiterlesen

Najczęstsze błędy popełniane podczas pozycjonowania

Choć zawsze warto dywersyfikować źródła ruchu przychodzącego na naszą stronę, to dla większości branż Google nadal króluje (i jeszcze długo królować będzie) jako najważniejszy „dostawca” użytkowników na stronę. Pozycjonowanie to proces, który należy potraktować bardzo poważnie, bo inaczej działanie w biznesie internetowym może mieć bardzo małą szansę powodzenia. Dziś prawie nikogo nie trzeba już przekonywać o konieczności pozycjonowania strony www, […]

Weiterlesen

W jakim celu na rynku Forex stosuje się lewar?

Traderzy, którzy decydują się na przygodę z rynkiem walutowym i przeprowadzanie transakcji na Forex, chętnie wykorzystują narzędzia, które w umiejętny sposób użyte pomagają zwiększyć potencjalny zysk. Jednym z nich jest lewar, inaczej określany mianem dźwigni finansowej. Inwestowanie na Forex odbywa się zawsze przy współpracy z brokerem, który umożliwia traderom korzystanie z dźwigni finansowej i określa jej maksymalny poziom. Obecnie jej […]

Weiterlesen

Trading na Forex – z lewarem czy bez?

Trading na Forex – z lewarem czy bez? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ zależy ona od wielu czynników. Choć dźwignia finansowa przyciąga wielu traderów na rynek walutowy, lewara nie można traktować, jako gwarancji sukcesu. To prawda, że pozwala ona zwielokrotnić zainwestowany kapitał, ale analogicznie działa w przypadku strat. Można pokusić się o stwierdzenie, że o ile narzędzie […]

Weiterlesen

Planowanie produkcji kluczem do sukcesu firmy

Wysoki zysk to główny cel prowadzenia biznesu. W sektorze produkcyjnym ogromne znaczenie, by osiągnąć sukces ma minimalizowanie kosztów oraz maksymalizacja zasobów firmy. Konieczne jest więc odpowiednie zarządzanie i to nie tylko zatrudnioną kadrą, ale również całościową strategią funkcjonowania wszelkich podzespołów, w tym materiałów oraz urządzeń produkcyjnych.   Planowanie produkcji – główne założenia   Optymalne zarządzanie produkcją zakłada zwracanie uwagi na […]

Weiterlesen

Social media potrzebne od zaraz

Planujesz wystartować z własnym biznesem i dobrze go rozpromować? W dzisiejszych czasach, o ile stosunkowo łatwe jest stworzenie nowej marki, o tyle trudniejsze staje się jej wyróżnienie na tle istniejącej na rynku konkurencji. Oczywiście, aby zasłynąć w danej branży, liczy się przede wszystkim pomysłowość, oryginalność, skrupulatność w działaniu i wysoka jakość oferowanych usług. Istnieją jednak media, które z pewnością ułatwiają […]

Weiterlesen

Jak założyć biuro podróży w Polsce?

Założenie działalności gospodarczej wiąże się z wieloma wyzwaniami, kosztami, a także zobowiązaniami. Jeśli jednak własna firma (a ściślej rzecz ujmując – biuro podróży) jest naszym marzeniem, warto powziąć pewne kroki.   Na wstępie należy zaznaczyć, że polskie prawo określa trzy rodzaje prowadzenia działalności turystycznej: agent, pośrednik, organizator turystyczny.   Podstawą do założenia biura podróży (przez osobę fizyczną) jest zarejestrowanie działalności […]

Weiterlesen

Jaką pracę wykonują Polacy na emigracji?

1 maja 2004 r. to jak wszyscy pamiętamy, data wstąpienia Polski do Unii Europejskiej oraz oficjalne otwarcie wielu rynków pracy w krajach Europy Zachodniej. To również przełomowy czas dla polskiej emigracji, która od momentu akcesji Polski do UE rozpoczęła się na masową skalę i według oficjalnych danych, zagranicą żyje już ponad 2 mln naszych rodaków. Podwody emigracji są bardzo różne, […]

Weiterlesen

Badania rynku, jako sposób na poznanie klientów i konkurencji

Badanie rynku polega głównie na prowadzeniu statystyk i gromadzeniu informacji na temat zjawisk, czynników i tendencji rozwojowych w konkretnej branży. Ich przeprowadzenie pozwala uzyskać dane dotyczące preferencji konsumentów oraz zachowań firm konkurencyjnych. Obecnie, z możliwości wynikających z tego typu badań, najczęściej korzystają istniejące firmy planujące rozwój wybranych sektorów lub ekspansję na nowy rynek oraz nowo powstające przedsiębiorstwa, które chcą zdobyć […]

Weiterlesen

Pomysł na biznes internetowy – sklep online

Niestabilna od kilku lat sytuacja na rynku pracy powoduje, że znaczna część osób rezygnuje z poszukiwań bezpiecznego etatu i decyduje o podjęciu pracy na własny rachunek. Wtedy nadchodzi moment, w którym trzeba zadecydować, jaki rodzaj działalności wybrać. W dobie Internetu i bardzo rozwiniętej technologii mobilnej, dobrym rozwiązaniem wydaje się prowadzenie biznesu internetowego. Oczywiście, nie w każdej branży jest to możliwe, […]

Weiterlesen
1 3 4 5 6